• /brands/ade
  • /brands/bamix
  • /brands/rocco-bormiolli
  • /brands/fiskars
  • /brands/valera
  • /brands/brita
  • /brands/swiss-diamond
  • /brands/duralex
  • /brands/gefu
  • /brands/iittala
  • /brands/kaffit
  • /brands/glasslock
  • /brands/muse

Випадково додалася або переплутати позиція в замовленні? При перевірці посилки під час отримання Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння іноді трапляються. Просто розкажіть нам про проблеми, а ми допоможемо швидко вирішити.

1. Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленням, кур’єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере його і поверне оплату. На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів також можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки.

2. Якщо проблема виявлена пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу info@swit.ua.

Єдине прохання: чи не повертайте нам товари, придбані в іншому магазині, продукцію, якої ви користувалися, а також вироби, за якими немає аргументованих причин для обміну або повернення. У всіх інших ситуаціях ми постараємося допомогти швидко і легко оформити обмін або повернення.

З усіх питань Ви можете зв’язатися з нами за телефонами: +38 (044) 541-43-13 та +38 (050) 477-42-77